Rubrik

Hallå!^^


Nu så har jag äntligen fått kameran att ansluta till datorn, yayy :))

Har kommit hem efter att ha lämnat tillbaka en film och handlat lite med mamma..;) Han inne på film-saken va skitsöt, haha^^ + att han pratade som jag gör (snobb-i, j och y - d där lät som om jag e sjukt bortskämd och jättesnobbig, d e jag nt jag pratar bara så ;) ..lite bortskämd kanske..:D) men iaf, jag gillar när killar pratar som jag, för då känner jag mig inte helt muppad ^.^

Hade ansiktismask med mamma igår och jag var jättesnäll och köpte en ansiktsmask för dom som har rynkor till henne..haha :D

 visst är jag snäll?^^



Pappa och Balle - Kalle - har äntligen flyttat in min säng i mitt rum!^^ ska flytta in lite andra möbler jag ska ha för tillfället lite senare, när dom har satt på benen på sängen :))

 så här ser den uu just nu! ;))


skriver kanske mer ikväll,

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0