Hejj :)

Hallå!^^

Jag vaknade ca 12 idag  , haha :) För mig är d skitsent för jag brukar vakna typ 9 p helger och sånt :s d e skummt ..;)

Aja. Jag blir överraskad varje dag jag går upp och ser vårt nya kök!^^ det enda som saknas nu är köksluckorna ;)
D e skitskönt att bara gå upp, göra en Chai Latte och en macka i nya köket haha ^^

men iaf, nu så är jag hemma hos Nathalie med henne och Ellinor! :) (Du är jättefin i plattat hår Elli, hoppas att du läser d här :D) Först så kom Elli hem till mig, då gick vi runt lite utomhus, sen så gick vi för att överraska Nathalie! ^^
Det är det ända som har hänt idag, så har ing emer och skriva, men lägger upp lite bilder från igår, lite senare!^^

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0