Hejj!^^

Hejj ;)


Nu så har jag gjort pannkakor (dom blev skit bra, jag är bäääst :D) gjorde dom Inte för att jag var hungrig utan för att det är kul :D gjorde en pytteliten på slutet som jag kunde äta bara för att smaka ;)

Vi köpte en matta också! :D skitnajjs faktiskt ;) Den va jävligt dyr för att vara en matta, men ja tkr att man mst skita i priset om man vill hitta precis det man vill ha! ^^,


inte för att man ser nåt annat än en stor, svart klump men här är den xD
Orkade nt ladda över några bilder för kameran krånglar, så det blev en bild med web-kameran :/
när man har en så sjukt dyr kamera så vill man ju kunna ladda över bilderna till datan :s

bjuder på en bild ^.^
(
man blir ju nt alltid bra på bild, men ni får försöka överleva ändå ;))


Haha ;)

men  iaf, skriver kanske mer senare ^.^

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0