:)

Hejj!^^


Usch, skolan börjar om 3 dagar :'/
Försöker komma på nåt bra att göra, så att man nt slösar bort 3 sjukt viktiga dagar! ;) har ju inte varit i skolan på 4 veckor, för jag hade ju spy/kräk-sjukan i en vecka :( men men..d blir nog bra, lr inte ;(



Haha, gud va positiv jag är ^.^

Va på banken idag och fixade kort + id-kort lr va d nu heter! ;) men först så behövde vi ju hitta en fotoautomat, för alla skolfoton och andra foton är ju nerpackade i nån kartong, som ni kanske har fattat ^^ Så vi tog en nummer lapp inne på banken och började leta efter fotoautomaten, vi hann precis tillbaka till banken, för precis när vi kom in genom Nordea-dörren så ropades vårt nummer upp!^^ 

Btw, det va verkligen skitkul att sitta i en fotoautomat! ^^
d mst jag göra igen ;)

Nu så ska jag titta klart på Let's Dance, sen så ska jag nog titta på Eclipse eller Vampires Suck ^^
 nu verkar d som om jag e nån vampyr nörd, haha ^^

Skriver mer imorrn.

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0