:)

Godmorgon!^^


Nu har jag ätit frukost - egentligen så åt jag lunch-mat, men det blev min frukost ;) - och så ska jag väl snart klä på mig tror jag ^^,
Vaknade av att hantverkarna kom - suck..- dom skulle ha varit klara för ungefär en månad sen, men d hände ju tydligen inte..:/ ajja.

Idag så ska jag till tandläkaren för kontroll lr va fan d va ^^ sen så ska vi till banken och sätta in typ 4900:- lr når sånt, det jag har kvar efter allt jag har köpt. har typ hälften kvar av d jag hade vid den här tiden förra året. Ändå så får jag nästan allt av mamma pappa ;)

vi ska och titta på möbler åt mitt rum så att vi kan inreda nån gång ^^ Vi ahr nt ens flyttat in sängen än för Kalle är sjuk och jag tror nt att pappa klara det själv ;P

Ajja skriver mer senare :)

Köpte d här till mina nycklar, söta lr vad? haha :d Pappa kallar dom "Nöfflar" ist för nycklar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0