^^

Hejj :)

Jag har absolut ingenting att göra så jag ska typ sitta vid datan hela dan (förrutom när vi ska till gymmet) Tråkit :(

Det kom nån snubbe och sa att han skulle slänga allting som dom hade rivit ut. (Han jobbar åt/för oss) jag har börjat göra ett veckoschema på datan, då har man riktigt jävla tråkit ;)
ajja, lite skönt är det väl kanske ändå, sitter i slacker-kläder och tittar på Jims värld ^^

hemma-outfit ;)

Jag tänker be mamma hjälpa mig att hitta Wii:t så att jag har någonting att göra. jag har letat förrut men jag tror att jag har tappat bort d ;s
Ajja, får fortsätta leta! ;)

Hoppas att ni har lite roligare än jag har!^^

gjorde en bild, haha x) :

Haha ;) Men det här är typ jag för tillfället :p Hoppas att ni fattar vad jag menar! ;))

Skriver mer sen.

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0