Tisdag 14/12

God..morgon.

Vaknade och hade extremt ont i huvet :( Vaknade av att pappa pratade i telefon me nån snubbe, och så sa han någonting om ''du mst nog jobba lite i helgen'' och då så kom jag på att våra hantverkare kanske ska jobba på min födelsedag (Söndag 19/12) asså ÅÅH :( dom behövde tydligen göra det för det va nått fel på deras maskin som dom använde.

men i alla fall..

mamma har köpte typ alla mina födelsedagspresenter och eftersom vi gör om hela undervåningen förrutom den lilla hallen så hade hon ingenstans att gömma dom där nere så hon behövde gömma dom inne i deras walk-in-closet lr hur fan d stavas ;) och nu så är jag extremt sugen på att gå in och titta vad jag får ;))

här kmr lite bilder på det vi gör om, alla rum ser mk mindre ut på bilden ;)


en del av mitt rum
trappen
en del av den stora hallen
en lite del till av hallen+ man ser in i vardagsrummet på nedervåningen
en liten del till av vardagsrummet
en liten del till av vardagsrummet
gästrummet, lr kontorsrummet, vet inte riktigt vad vi ska göra om det till ;)
en del av köket.

visst är d trevligt i mitt hus jusst nu? :)


Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0