Hemma! :)

Hejj :)

Förlåt att jag nt har bloggat, men jag har varit på landet och firat min födelsedag, julafton , en andra julafton (med andra sidan av släkten) och massa sånt, och det skulle vi klara på 3 dagar! ;)

Men i alla fall, jag fick jättebra presenter, kanske berättar om dom sen om jag orkar! ;)

ville bara uppdatera så att ni vet att jag lever ^^


Skriver mer senare

Update: Har ni tänkt på att nu när d e mellandagsrea så ärre ju typ 50% på allt, så alla pengar man får är ju värda typ dubbelt så mk! :D jag fick 2600:- så nu mst man ju ut och shoppa! ;) Nån som vill me? <3

puss ;*
 

Kommentarer
Postat av: elli :) <3

följer gärna me o shoppar!! ;D <33333333333333333

2010-12-28 @ 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0