hejj :)

hejj^^

Har precis vågat mig ut i vardagsrummet för
att hämta datan ;) Våra hantverkare har spacklat
någonting på alla väggar som ska göras om, och
vi gör ju om mitt rum som är på övervåningen så
jag håller på att dö!! (det dom har spacklat
är lite giftigt, det sticker i ögonen och d STINKER!!!)

men i allafall!

idag så var det första avsnittet av julkalendern^^
Haha :) Brukar alltid titta på det första avsnittet,
för det betyder att jag snart fyller år :D
och att det är jul, förstås, men jag tycker faktiskt
att födelsedagar är roligare ^^

men nu ska jag förklara, alla ComHem Tv saker har dampat sönder,
så alla som har ComHem kunde inte titta på Tv hela kvällen igår,
och på morgonen idag :(



Tv:n funkar nu, men det skulle ju ha varit
kul att ha startat julen med att ha tittat på
julkalendern :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0