^^

Tjäna Tjäna ;)

Nu så har jag vilat upp mig lite efter shoppingen med mamma + efter att jag smält sönder av en kanins söthet haha ^^ Vi ska ta hand om 2 kaniner i 3 dar, domj e inte hemma hos oss men vi kan fixa och hålla på med dom hur länge vi vill på dom 3 dagarna :)

Va nt på nåt speciellt shopping-humör idag, faktiskt, utan jag köpte bara
 -1 rött, SKITSNYGGT läppstift (skitdyrt så nu e jag pank! ;)) Haha nee jag skojja, men d va lugnt värt pengarna! ^^
-En snygg jacka
- En stickad tröja


- mamma och jag gick in och köpte fingervantar för vi frös så mk, venne om d räknas? ;) Vi va så smarta så att  vi gick in i en dyr affär och köpte d, istället för att gå in på typ H&M..:s
- lite godis ;)

Dom två sista räknas egentligen nt, men iaf, vad har hänt med mig? ^^





Svar på tal:

Nathalie: Brun lr blond hårfärg?

Svar: Chokladbrun ;)

-

Nathalie (igen ;)) : D finns matchande vantar till björnfittan på Glitter.

Svar: Ja vet, men jag vill faktiskt ha matchande, eller me d menar jag att d mst va kanin! ^^

-

Sara: Vilken kamera använder du?

Svar: Canon EoS 550D :)

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skitsnygg blogg :D Besök gärna min oxå ^^

2010-12-29 @ 21:34:51
URL: http://sofiialindgren.blogg.se/
Postat av: nathalie larsson

mums då kan jag äta ditt hår XD <3 coolt med rött läppstift , det vill jag också ha men jag andänder inte läppstift :/ skulle villa ha brunt läppstift btw ;P <33333333

2010-12-30 @ 01:30:16
URL: http://vermin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0