:)

Hejj :)


sitter i sängen och hostar som fan :( Pappa ringde precis och ville prata och undrade hur jag hade det och först så fick jag inte fram ett ord, bara ett typ väsande ljud för jag var så hes xD haha :)

Jag har ingenting intressant att skriva för jag ligger halvdöd i sängen hela dagarna :s de enda som går på Tv är typ Oprah som hjälper feta kärringar som sitter å dampgråter för att dom är feta men medans dom gråter sitter dom typ och äter choklad -.-'
"I wonder why I'm so faaat!!! Buhuhuhu..*eating choclate" typ så xD

Hur konstigt det än låter så vill jag hellre till skolan imorgon än att ligga i sängen och hosta som fan en dag till :/´

har inge mer å skriva, skriver nog mer sen,

Puss ;*


Update: nu börjar Top Model så jag kanske överlever dagen ändå! :D


 :)


Kommentarer
Postat av: Vanessa Tjälldén.

hahah, jag va också sjuk idag! :O går inge bra alls på tv :( <333333

saknarrej <3

2010-12-16 @ 16:11:09
URL: http://vanessatjallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0