Cha Cha ;)

Cha Cha bloggen! ^^
;)

Håller på att göra ett test med min nya hårfärg som jag har köpt, mst se om jag är allergisk ^^ Jag tål ju nt H&M smink, nt Betty Boop och nt vissa saker från Viva La Diva. (smart av Natha att köpa ett puder från H&M i julklapp! ;)) nejj jag skojja, du visste ju nt gmn ;) <333

Men iaf, imorron så ska mamma och jag till stan ( man vill ju nt betala själv? ;)) det jag ska titta på är en ny jacka, en ny plånbok, kanske en ny väska, lite nytt smink och så ska jag titta på matchande vantar till björnfittan :D Känns som att dom kmr att vara dyra för den är ju köpt på NK :/ men men ;)
Venne om d e så bra att ha mer kaninskinn för dom dödade ju typ 2 kaniner för den mössan :s ajja, jag bryr mig nnt så mk faktiskt ^^ ( ni behöver nt kommentera: d e ju mord!!! blablabla..alla bryr sig om olika saker)

ajja lägger upp d jag köper imorron sen på bloggen :)

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: nathalie larsson

jag visste visst jah ville bara plåga dig ^^. ne jag skoja ;P men du sa ju att du bara var känslig runt ögonen o sen när jag sa: du e väll bara känslig runt ögonen men då sa du o foundation :( <33333333

2010-12-29 @ 14:13:43
URL: http://vermin.blogg.se/
Postat av: nathalie larsson

glömde fråga om det var brun eller blond hårfärg ?? ;) o sen du vet så finns ju dom där vantarna som passar till björnfittan på glitter ;) <3333333333

2010-12-29 @ 14:17:12
URL: http://vermin.blogg.se/
Postat av: nathalie larsson

glömde fråga om det var brun eller blond hårfärg ?? ;) o sen du vet så finns ju dom där vantarna som passar till björnfittan på glitter ;) <3333333333

2010-12-29 @ 14:17:17
URL: http://vermin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0