Svar :)

här kmr några svar på frågor/vanliga kommentarer jag har fått som kommentarer ^^ Svarar bara på dom frågor som jag kmr i håg, för dom försvinner ju från sidan efter ett tag ^^
Skiver Frågorna/kommentarerna ungefär som jag har fått dom :)

De va nån för ett tag sen som frågade nånting med, vrf jag nt använder mig av min systemkamera och har egna bilder.
jag undrar verkligen vrf du frågade det, för jag använder ju mina egna bilder som jag tar med min systemkamera...?^^



Emma: Varför ska du färga tillbaka till den färgen du hade innan?
svar: jag var nt nöjd förut, precis när jag hade färgat. Men nu så börjar jag tycka att det är okej, så jag ska ha kvar det ett tag till och se hur det blir^^,

Anonym: Kan du nt visa vad du fick i julklapp?
Svar: skulle gärna göra det, men vi gör ju om typ hela huset, så vi fick packa ner det vi fick i julklapp för att kunna få plats att sova! ;) Vrf anonym?

Anonym: Fin du e <33
Svar: haha, tack, men vrf fortfarande anonym? ;)

Melinda: ta av dig björnfittan, ditt hår är fint<33 (kmr nt ihåg riktigt hur du skrev, men nåt sånt va d ;))
svar: tack haha^^ <33

 Haha, vette fan vad jag håller på med men det e ett levande bevis på att jag använder min systemkamera! x) Igga fejset....och allt annat fult ^^,

Kmr nt skriva mer idag, så godnatt, sov gott :*

Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0