Hejj!^^

Hejj :)

Har suttit i ungefär 1½ timme för att fixa min mobil. För er som inte vet det så trycker min mobil på sig själv. haha det låter fel, men det är sant :) haar äntligen fixat den så nu funkar den perfekt igen! :D

Precis när jag skrev det så funkar det nt längre ;((

men i alla fall, ville bara tipsa alla, att om ni har problem med er Sony Ericsson Vivaz Pro telefon (skrev det understruket för jag vet inte om det funkar med andra telefoner.) men iaf, om ni har problem med eran Vivaz Pro så mst ni uppdatera den, det funkar jättebra då! :)


Har inget mer att skriva så här kmr lite bilder från skolan :)

nathalie <3
vet nt riktigt vad jag håller på med, men jag ser fet ut iaf :(
Axelina och Melinda <3


Har inga bilder på mig för dom tog axe och Mille med sina mobiler :(

www.axze.blogg.se - Axelinas blogg
www.melindakung.blogg.se - Melindas blogg

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: nathalie larsson

hanna din jäel .. ta bort nu !!!!!!XD men vf länka du dom o inte mig om jag får fråga.... skooooja :P <33333

2010-12-09 @ 21:14:46
URL: http://vermin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0