Hejj :)

Hejj :)

Förlåt att jag nt uppdaterade när jag kom hem som jag sa att jag skulle göra men jag har fixat lite med håret, kameran och så har jag gjort pannkakor! ;)

Jag var ju på manikyr kl 13.00 idag. Om ni ska få manikyr gör nt på det stället i V-by! Personalen va otrevlig och dom sa att dom skulle ge oss filar(filer..? sånt man filar naglarna me) men dom gav oss gamla, slitna saker :s Men,men ganska fint blev d väl..
Nog om d ;)

nu e mitt rum HELT klart och jag kan flytta in så fort vi har köpt möbler :)
har planerat att flytta in min säng ändå så att jag slipper mamma & pappa ;)

 bild på mina naglar :) (igga mig i bakgrunden ;s)
hittade en rosett som har samma färg som min gamla hårfärg, lite skillnad va? ;)

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du är :) <33

2011-01-02 @ 21:25:56
Postat av: Linnea

va fina dom e, kolla gärna in på min blogg och kommentera oxå :D <333

2011-01-04 @ 22:59:04
URL: http://linhm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0