:/

Hallö^^


Mitt internet har problem och lägger ner hela tiden! ;/
Så hata mig nt om jag nt lyckas blogga! ;)

Har precis kommit hem från stallet, d va hoppning idah!^^ hade världens skummaste häst som ingen vill rida, men d gick skitbra! Är faktiskt jättestolt över mig själv :D


Det är jäätefint ute jusst nu och ska passa på att ta massa bilder så det kommer väl en bildbomd snart!^^ den här tog jag förra gången:

nt så jättefin, men typ sånna kmr d väl bli! ;)

Kunde inte lägga upp hur jag såg ut i går för internet anslutningen suger jusst nu :/ men här är den;
lyckades nt ta en bra bild, så ni får leva med den här ;)


Här är jag haha ^^ (vet att jag ser ut som ett mongo på bilden, men man blir nt alltid bra på bild! ;))

skriver mer senare!

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0