:)

Hejj^^


Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, men nu första veckan i skolan så har det blivit lite stressit med allt annat man också mst göra!^^ ska försöka komma ihåg att blogga varje dag - helst flera gånger varje dag förstås - men jag kan faktiskt nt lova någonting :)

Snart så är det helg i alla fall! :D

I skolan idag så tittade vi på bolibompa, haha :D D va nåt om en katt som hette kalle ^^
så här såg han ut:
såhär såg han ut haha ^^


Vi håller på med teknik på NO:n i skolan , och då pratade vi om vilken teknik som var Feminin och vilken som var Maskulin. Nathalie viskade till mig att en dildo är Feminint, då kom jag på att killar kan använda d på ett annat ställe så jag skrek såklart ut: MEN DOM KAN ANVÄNDA DEN I RÖVEN :D
Hanna-style!! xD

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!jeg heter emie oce jeg elsker mette merit!

2011-03-20 @ 14:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0