:)

Hejj!^^


Nu så har jag och pappa grillat marshmallows juleskum haha ;) vi hittade inga marshmallows så d fick bli nåt liknande ;) resultatet blev väl nt så jävla bra, men d va kul!^.^

Hittade en bild av mig precis innan jag färgade håret, haha fett skum den e! ;) :

Hahah fin lr vad? x)

Men iaf, jusst nu så sitter mamma och pappa och tittar på en två veckors resa till thailand! :D vi ska kanske åka dit på mammas födelsedag, fett najjs!! :D Jag sa att jag ville åka till Hawaii, men jag tror nog att d blir thailand ;)

 thailaaaand :D


lite bilder från när vi grillade juleskum ;))

före
medans
efter ^^

haha fan va äckligt d blev! ;)

men men ;)

skriver mer imorrn,

Puss ;*


Kommentarer
Postat av: nathalie larsson

jag tog bildern ;D!!! (tror jag :P) <333333

2011-01-09 @ 01:12:08
URL: http://vermin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0