^^

Goodmorning bitches! ;)


nu så hr jag tittat på Vampires Suck (igen) med mamma, för jag sa att den va bra, så hon ville se den med mig ^^,
Pappa håller på att städa lite i mitt rum så att vi kan börja flytta in mina grejjer :)


När jag tittade ut så såg jag att lite snö har försvunnit, yayy ^^ Jag e skitglad :D Det är ju fortfarande skit mk kvar men det börjr att försvinna!^^ -
tänkte visa bild men kameran vill nt ansluta till datan ;( -
Visar i nästa inlägg :)

Hittade en bild som jag tog för typ 1000 år sen med web-kameran! herregud ;) Tkr faktiskt att mitt hå är jävligt snyggt på den (om man räknar bort att det är sjukt ruvsigt ;)) ! ^.^



Har  inget mer att skriva, så jag skriver senare <3

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: nathalie larsson

sv: ja hanna, för mina föräldrar köper inte Allt åt mig :P <333333

2011-01-08 @ 14:49:15
URL: http://vermin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0