Bortskämd?

Godmorgon :)
Eller nt alls faktiskt men iaf, har EXTREM huvudvärk så jah behövde stanna hemma
från skolan ;(

Ajja, Tydligen så tycker alla att jag är bortskämd..eller inte alla men många x)
Ellinor och Nathalie tycker det. (jag tycker att dom är de men ändå, Ellis familj
har en egen ö!!)
men man kanske är lite avundsjuk på sina kompisar så att man tycker det,
men att Kalles kompisar
tyckte det var väl lite extremt? Mamma påpekade
igår att jag var extremt bortskämd, jag blev då extremt irriterad och sprang
upp till Kalle för att klaga (haha?) och han pratade med sina kompisar
på skype, jag sa: Mamma tycker att jag är bortskämd!
Då hörde jag typ 3 olika röster från Kalles hörlurar som skriker:
DET TYCKER JAG MED!

Det kanske dom sa för att vara taskiga lr nåt men ändå xD!

Men iaf, nu ska jag komma till det jag ville säga från första början:

d e ju fan skitbra att va bortskämd, man får saker! :D
Så känn på den era jävlar!! :D

Haha ;)

puss åh kram ;*

skulle jag passa in med dom i ung & bortskämd? ;)
haha nejj ja drev, men fett kul att va me i Tv :D


Kommentarer
Postat av: nathalie larsson

haha du passar in!!!!<333333333333333333333333333333



hanna lovisa sofia andersson är bäst, snyggast och roligast !!!! älskar henne grymt mk, är ju gay!!

2010-11-20 @ 16:08:54
URL: http://nattisverminlarssonblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0