Vilken?

God..morgon ännu en gång!^^
men mst skriva så tills de blir en bra morgon! ;)

hantverkarna är här..:( Jag väntar tills dom tar lunch men dom gör så att först så åker två och äter, och sen när dom kommer tillbaka så åker dom andra två så att dom alltid arbetar! -.-' usch.

Nathalies syrra kan tydligen göra skitsnygga naglar så jag ringde till Natha och fråga om hon trodde att hennes syrra kunde göra på mig :D d kostar men d va typ 200 spänn billigare än va ja trodde x) hon kan ju sminka skitbra så d känns som att hon är jättebra på att göra naglar oxå!^^ lägger upp bilder sen om hon nu kunde göra d :)


Har jättesvårt att bestämma mig för vilken mobil jag ska använda.
Min nya mobil:
Sony Ericsson Vivaz Pro
den är jättebra och jag älskar den men den skickar skumma sms till alla och ringer av sig själv och ibland så funkar inte touch-skärmen.

Min gamla mobil:
Sony Ericsson 595w
Jag hatar den här mobilen och är så sjukt trött på den men den skickar i alla fall inte sms till alla!^^


Kommentarer
Postat av: Melinda

Sv: haaha jag vet upptäckte de sen xD

2010-12-15 @ 16:14:42
URL: http://melindasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0